Informacija apie Klaipėdos miesto Tauralaukio progimnaziją

Kas yra Klaipėdos miesto Tauralaukio progimnazija?

Klaipėdos miesto Tauralaukio progimnazija yra ugdymo įstaiga.

Toliau tekste Klaipėdos miesto Tauralaukio progimnaziją vadinsime progimnazija.

Progimnazijoje vaikai mokosi:

  • skaičiuoti,
  • rašyti,
  • kitų šalių kalbų,
  • muzikos,
  • piešimo
  • ir kitų dalykų.

Vaikai, kurie lanko progimnaziją, yra vadinami mokiniais.

Progimnazijoje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje,
  • 2 klasėje,
  • 3 klasėje,
  • 4 klasėje,
  • 5 klasėje,
  • 6 klasėje,
  • 7 klasėje,
  • 8 klasėje.

Progimnazijoje dirba:

  • mokytojai,
  • kiti darbuotojai,

pavyzdžiui, valytojai.

 

Daugiau apie progimnaziją galite sužinoti interneto puslapyje.

Paspauskite mėlyną nuorodą: https://tauralaukiomokykla.lt/

Tada Jums atsidarys interneto puslapis.

Progimnazijos interneto puslapyje svarbi informacija yra parašyta  lengvai suprantama kalba.

Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba,  paspauskite mėlyną skaitančio žmogaus ženklą.

Tai yra lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje.

Progimnazijos interneto puslapyje svarbi informacija taip pat yra parodyta gestų kalba.

Gestų kalba yra ženklų kalba.

Kai žmogus vartoja gestų kalba, jis judina:

  • rankas,
  • kitas kūno dalis.

Jeigu norite pamatyti informaciją gestų kalba, spauskite rankų ženklą.

Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje.

Progimnazija dirba:

  • pirmadienį nuo 7 valandos 45  minučių

iki 16 valandos 30 minučių;

  • antradienį nuo 7 valandos 45  minučių

iki 16 valandos 30 minučių;

  • trečiadienį nuo 8 valandos

iki 16 valandos 30 minučių;

  • ketvirtadienį nuo 8 valandos

iki 16 valandos 30 minučių;

  • penktadienį nuo 8 valandos iki 16 valandos.

 

 

Progimnazijos adresas yra

Senvagės g. 4, 6

Klaipėda

LT-92354

 

 

Progimnazijos telefono numeris yra

+370 657 40102

 

 

Progimnazijos elektroninis paštas yra 

info@tauralaukiomokykla.lt

Autoriai

  • Teksto originalą parengė: Vaida Razmienė
  • Tekstą lengvai suprantama kalba rengė:
  • Tekstą vertino: Dalia Keperšaitė
  • Teksto vertinimą koordinavo: Jurgita Šidlauskienė

Iliustracijų šaltinis:

Lengvai suprantamos kalbos simbolis:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
7. 14.00 – 14.45
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.15 – 13.00
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.50 – 15.35
Iki vasaros (1-4 kl.) atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.