Laisvos darbo vietos

Darbo skelbimai

Klaipėdos Tauralaukio progimnazija ieško naujų komandos narių!

Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės.

Pradinio ugdymo mokytoją:

Darbo pasiūlymas galioja iki 2025-05-31
Klaipėdos Tauralaukio progimnazijai reikalingi pradinio ugdymo mokytoja nuo 2025 m. rugsėjo 1 d., 1 etatas (neterminuota darbo sutartis).
Pareigybės lygis A2

Bazinio (tarifinio) darbo užmokesčio dydis Eur 2442.
Kvalifikaciniai reikalavimai:
aukštasis išsilavinimas edukologijos srityje;
pradinių klasių mokytojo kvalifikacija;
puikūs bendravimo įgūdžiai su jaunesnio mokyklinio amžiaus mokiniais.
Privalumai:
Gebėjimas dirbti kūrybiškai, iniciatyviai, atsakingai, gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis, mokiniais ir tėvais.
Pateikti šiuos dokumentus:
1. asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
2. išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
3. pedagogo kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją;
4. gyvenimo aprašymą;
Galima pateikti buvusių darboviečių rekomendacijas.
Pretendentai dokumentus siunčia elektroniniu laišku.
Adresas: Senvagės g. 4, 6, pašto kdas-92340, Klaipėda.
el. paštas: info@tauralaukiomokykla.lt, tel. Nr. +370 657 40 102
Atrankos būdas – pokalbis.
Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir sutikrinti grąžinami pretendentui.
Pretendentus, atitikusius reikalavimus, informuosime telefonu ir pakviesime į pokalbį.

Rusų kalbos mokytoją:

Darbo pasiūlymas galioja iki 2025-05-31
Klaipėdos Tauralaukio progimnazijai reikalingas rusų kalbos mokytoja(s) nuo 2025 m. rugsėjo 1 d., 0,86 etato (neterminuota darbo sutartis).
Pareigybės lygis A2
Bazinio (tarifinio) darbo užmokesčio dydis Eur 2100.
Kvalifikaciniai reikalavimai:
aukštasis išsilavinimas;
rusų kalbos specialisto ir pedagogo kvalifikacija;
puikūs bendravimo įgūdžiai su mokyklinio amžiaus mokiniais.
Privalumai:
Gebėjimas dirbti kūrybiškai, iniciatyviai, atsakingai, gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis, mokiniais ir jų tėvais.
Pateikti šiuos dokumentus:
1. asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
2. išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
3. pedagogo kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją;
4. gyvenimo aprašymą.
Galima pateikti buvusių darboviečių rekomendacijas.
Pretendentai dokumentus siunčia elektroniniu laišku.
Adresas: Senvagės g. 4, 6, pašto kdas-92340, Klaipėda.
el. paštas: info@tauralaukiomokykla.lt, tel. Nr. +370 657 40 102
Atrankos būdas – pokalbis.
Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir sutikrinti grąžinami pretendentui.
Pretendentus, atitikusius reikalavimus, informuosime telefonu ir pakviesime į pokalbį.

KONKURSAS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI

PAREIGOMS UŽIMTI

Konkursą skelbia: Klaipėdos Tauralaukio progimnazija, savivaldybės biudžetinė įstaiga, Senvagės g. 4-6, LT-92340, Klaipėda, tel. +370 657 40 102. Duomenys kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre, kodas 291792710.

Konkursas skelbiamas direktoriaus pavaduotojo ugdymui (1 etatas) ir direktoriaus pavaduotojo neformaliajam ugdymui (0,5 etato) pareigoms užimti.

Pareigybės lygis – A (A2).

Darbo sutarties rūšis – neterminuota.

Pareiginės algos koeficientas: 1,9714-2,0271

Darbo pobūdis:

  • kuruoja specialiojo pedagogo, logopedo, psichologo, socialinio pedagogo, karjeros specialisto ir mokytojo padėjėjo darbą, stebi metodinę veiklą, rūpinasi psichologinės, specialiosios pedagoginės, socialinės pedagoginės pagalbos teikimu mokiniams;
  • skatina pagalbos mokiniui specialistus tobulinti kvalifikaciją, dalykiškai bendradarbiauti ir atestuotis;
  • dalyvauja ugdymo plano, metinio veiklos plano,  strateginio plano rengimo ir įgyvendinimo veikloje;
  • vadovauja Vaiko gerovės komisijai;
  • koordinuoja mokinių socialinę – pilietinę veiklą;
  • koordinuoja progimnazijos prevencinę veiklą;
  • atsakingas už neformaliojo vaikų švietimo organizavimą progimnazijoje, rengia neformaliojo švietimo tvarkaraštį, vykdo priežiūrą;
  • atsakingas už duomenų pateikimą Mokinių registro tvarkymui;
  • koordinuoja progimnazijos renginius, skatina bendruomenės dalyvavimą renginiuose, organizuoja mokytojų ir mokinių budėjimą renginiuose;
  • koordinuoja netradicinių dienų organizavimą progimnazijoje;
  • koordinuoja progimnazijos mokinių savivaldos veiklą;
  • vykdo progimnazijos vidaus dokumentų tvarkymo priežiūrą;
  • vykdo progimnazijos 1–8 klasių mokinių lankomumo apskaitą;
  • pagal priskirtas funkcijas ir vadybinę kompetenciją pildo statistines ataskaitas, rengia teisės aktų nustatytus dokumentus;
  • organizuoja pedagoginį mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimą;
  • sudaro mokytojų progimnazijoje budėjimo grafiką;
  • renka duomenis apie progimnazijos mokytojų ir mokinių pasiekimus, dalyvavimą mieste ir šalyje organizuojamuose renginiuose, konkursuose, žiniasklaidoje skelbiamą informaciją apie progimnaziją;
  • organizuoja ir vykdo bendradarbiavimo su socialiniais partneriais veiklas;
  • kontroliuoja tvarką ir drausmę mokykloje (yra budintis vadovas);
  • teikia informaciją progimnazijos interneto svetainėje;
  • atsakingas už pedagogų žiniaraščio pildymą;
  • įsakymo tvarka pavaduoja progimnazijos direktorių jam nesant darbe.

Direktoriaus pavaduotojo ugdymui kvalifikacijai keliami reikalavimai:

  • ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • pedagogo kvalifikacija ir ne mažesnis kaip 3 metų pedagoginio darbo stažas arba magistro         laipsnis, pedagogo kvalifikacija ir  ne mažesnis kaip 2 metų pedagoginio darbo stažas;
  • geras lietuvių kalbos mokėjimas (jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „ Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“ reikalavimus);
  • bent vienos iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) mokėjimas;
  • mokėjimas naudotis informacinėmis technologijomis;
  • būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

Privalumai:

  • darbo patirtis direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigose;
  • neformaliojo vaikų švietimo organizavimo patirtis;
  • renginių organizavimo patirtis;
  • lietuvių kalbos ar matematikos mokytojo darbo patirtis;
  • pareigingumas, darbštumas, kūrybiškumas, iniciatyva, nepriekaištinga profesinė reputacija;
  • mokyklos veiklos organizavimo, ugdymo procesą reglamentuojančių dokumentų, mokyklos tikslų ir uždavinių, darbo teisinių santykių išmanymas;
  • magistro laipsnis.

Dokumentų pateikimo būdas:

Pretendentas dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą (VATIS Prašymų teikimo modulį)

Atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).

Dokumentai teikiami 10 darbo dienų nuo konkurso paskelbimo (iki 2025 m. gegužės 14 d.).

Konkursas numatomas 2025 m. gegužės 20 d.

Išsamią informaciją apie skelbiamą konkursą teikiama tel. +370 657 40 102, el. p. info@tauralaukiomokykla.lt

Informacija paskelbta 2025 m. balandžio 29 d.

Pretendentai, kurie atitinka kvalifikacinius reikalavimus ir pateikė tai patvirtinančius dokumentus, ne vėliau kaip per 2 darbo dienas iki atrankos posėdžio informuojami, kad yra kviečiami į atrankos posėdį (kiekvienam pretendentui pranešamas individualus laikas atvykti į atranką, tiksli atrankos vieta ir numatoma trukmė).

Pretendentas privalo pateikti:

  • prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  • teisėto darbo su vaikais kodą (QR kodą);
  • asmens tapatybę  patvirtinantį dokumentą ir šio dokumento kopiją;
  • išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir šių dokumentų kopijas;
  • gyvenimo aprašymą nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes);
  • pretendento anketą, užpildytą pagal Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496 „Dėl Lietuvos Respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“, 1 priedą;
  • rekomendaciją (atsiliepimus) iš ankstesnio darbdavio (jeigu tokią turi).

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

BENDROJI DALIS

1. Klaipėdos Tauralaukio progimnazijos (toliau – Progimnazija)  direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybė yra priskiriama pareigybių, kurioms būtinas ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu.

2. Pareigybės lygis:  A2.

3. Pareigybės paskirtis: organizuoti Mokyklos ugdymo procesą, jį planuoti, rūpintis mokinių saugumu, organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus pedagoginio personalo darbą.

4. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui pavaldus Progimnazijos direktoriui, kuris priima direktoriaus pavaduotoją ugdymui į darbą ir iš jo atleidžia, skiria jam darbo užmokestį vadovaudamasis Lietuvos Respublikos darbo kodekso, Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka. Direktoriaus pavaduotojui ugdymui pavaldūs pedagoginiai darbuotojai,  švietimo pagalbos ir pagalbos  mokiniui specialistai.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui kvalifikacijai keliami reikalavimai:

5.1. ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas;

5.2. pedagogo kvalifikacija ir ne mažesnis kaip 3 metų pedagoginio darbo stažas arba magistro laipsnis, pedagogo kvalifikacija ir  ne mažesnis kaip 2 metų pedagoginio darbo stažas;

5.3. geras lietuvių kalbos mokėjimas (jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „ Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“ reikalavimus);

5.4. bent vienos iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) mokėjimas;

5.5. mokėjimas naudotis informacinėmis technologijomis;

5.6. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

6. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti:

6.1. pagal kompetenciją savo darbe taikyti ugdymo organizavimą reglamentuojančius teisės aktus;

6.2. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusiais problemas ir konfliktus, dirbti komandoje;

6.3. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

6.4. švietimo politiką, mokyklos veiklos planavimą ir įgyvendinimą;

6.5. mokyklos kultūros formavimą ir kaitą;

6.6. bendradarbiavimą su socialiniais partneriais;

6.7. mokyklos veiklos įsivertinimo organizavimą ir gautų duomenų panaudojimą veiklai tobulinti;

6.8. savivaldos institucijų plėtojimą ir jų įtraukimą į mokyklos valdymą;

6.9. ugdymo turinio vadybą;

6.10. mokinių saugumo ir lygių galimybių užtikrinimą;

6.11. tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ir švietimą.

7. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui privalo vadovautis:

7.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais;

7.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Klaipėdos miesto  savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus, švietimo skyriaus vedėjo įsakymais, Progimnazijos nuostatais;

7.3. darbo tvarkos taisyklėmis;

7.4. darbo sutartimi;

7.5. šiuo pareigybės aprašymu;

7.6. kitais Progimnazijos lokaliniais dokumentais (įsakymais, potvarkiais, nurodymais, taisyklėmis ir pan.).

III SKYRIUS

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI  PAREIGAS

EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

8. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui funkcijos:

8.1. organizuoti Progimnazijos:

8.1.1. ugdymo plano rengimą ir įgyvendinimą;

8.1.2. bendrųjų programų vykdymą;

8.1.3. metodinį darbą ir gerosios patirties sklaidą;

8.1.4. ilgalaikių planų derinimą;

8.1.5. programų, naujų ugdymo formų ir metodų aptarimus;

8.1.6. mokinių ir bendruomenės narių apklausas ir tyrimus veiklos tobulinimo klausimais;

8.1.7. mokymosi formų pasirinkimo pasiūlą;

8.1.8. dalykų modulių, programų rengimą;

8.1.9. budėjimą Progimnazijoje;

8.1.10. mokymosi pagalbos teikimo organizavimą;

8.1.11. mokinių pasiekimų patikrinimus;

8.1.12. darbo grupių sudarymą ir veiklą pagal kompetenciją;

8.2. rengti Progimnazijos

8.2.1. pamokų, neformaliojo švietimo tvarkaraščius;

8.2.2. mokinių mokymosi pusmečių ir metines suvestines ir jas analizuoti;

8.2.3. ugdymo rezultatų ir lankomumo apskaitos dokumentus ir juos analizuoti;

8.2.4. direktoriaus įsakymų projektus savo kompetencijos ribose;

8.2.5. informaciją valstybės ir savivaldybės institucijoms;

8.2.6. Progimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus (tvarkos aprašus ir kt.), organizuoti jų projektų svarstymą ir derinimą su Progimnazijos savivaldos institucijomis;

8.3. vykdyti priežiūrą:

8.3.1. Progimnazijos veiklą reglamentuojančių dokumentų vykdymą;

8.3.2. bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo programų vykdymą;

8.3.3. Progimnazijos darbo tvarkos taisyklių laikymąsi (raštu informuoti Progimnazijos direktorių apie darbo drausmės pažeidimus);

8.3.4. pamokų, neformaliojo švietimo tvarkaraščių vykdymą;

8.3.5. ugdymo proceso dokumentų tvarkymą pagal raštvedybos taisykles;

8.4. koordinuoti:

8.4.1. Vaiko gerovės komisijos darbą;

8.4.2. Metodinės tarybos veiklą;

8.4.3. Mokinių tarybos veiklą;

8.4.4. programų rengimą specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams, jų įgyvendinimą;

8.4.5. Progimnazijos įsivertinimo veiklą;

8.4.6. pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą;

8.4.7. ugdymo karjerai veiklą;

8.4.8. ugdymo proceso vykdymą, vadovaujantis bendraisiais ugdymo planais, programomis;

8.5. tvarkyti:

8.5.1. Nacionalinio egzaminų centro informacijos perdavimo sistemą KELTAS;

8.6. stebėti ir analizuoti ugdymo proceso, rezultatus, pokyčius, su jais supažindinti Progimnazijos bendruomenę;

8.7. rūpintis palankaus mikroklimato ugdymui(si) ir darbui kūrimu, puoselėti demokratinius Progimnazijos bendruomenės santykius;

8.8. teikti Progimnazijos direktoriui informaciją apie ugdymo ir darbo proceso organizavimą;

8.9. esant reikalui atlikti kitus darbus, nurodytus Progimnazijos direktoriaus, neviršijant nustatyto darbo laiko;

8.10. nesant darbe Progimnazijos direktoriui (komandiruotė, nedarbingumas, atostogos), atlikti jo funkcijas.

8.11. kontroliuoti jam pavaldžių darbuotojų darbą ir pareigų vykdymą;

8.12. nustatyta tvarka ir terminais tikrintis sveikatą, išklausyti privalomojo pirmosios pagalbos higienos įgūdžių mokymo programą.

9. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui, įtaręs ar pastebėjęs žodines, fizines, socialines, kibernetines patyčias, smurtą:

9.1. nedelsdamas įsikiša ir nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus;

9.2. primena mokiniui, kuris tyčiojasi, smurtauja ar yra įtariamas tyčiojimusi, Progimnazijos nuostatas ir mokinio elgesio taisykles;

9.3. informuoja Progimnazijos direktorių, švietimo pagalbos specialistus, klasės vadovą apie įtariamas ar įvykusias patyčias;

9.4. esant grėsmei mokinio sveikatai ar gyvybei, nedelsiant kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus, globėjus, rūpintojus) ir Progimnazijos darbuotojus, direktorių), institucijas (pvz., policiją, greitąją pagalbą ir kt.).

10. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už:

10.1. Progimnazijos nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse, pareigybės aprašyme numatytų ir direktoriaus įsakymu skirtų kuruojamų sričių bei pareigų kokybišką vykdymą;

10.2. valstybinės bei miesto švietimo politikos įgyvendinimą;

10.3. teikiamų statistinių ataskaitų teisingumą ir pateikimą laiku;

10.4. jo disponuojamų asmens duomenų apsaugą;

11. Direktoriaus pavaduotojui ugdymui už savo pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, dėl jo kaltės padarytą žalą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. 

 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
3. 09.50 – 10.35
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.15 – 13.00
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.50 – 15.35
Iki vasaros (1-4 kl.) atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.