PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti progimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialine pedagoge progimnazijoje dirba
Vadovauja 6c kl.
Darbo laikas
Savaitės diena |
Darbo laikas | Pietų petrauka | Kontaktinės valandos | Nekontaktinės valandos |
Pirmadienis | 7.45-15.25 | 12.30-13.00 | 7.45-13.25 | 13.25-15.25 |
Antradienis | 7.45-15.25 | 12.30-13.00 | 7.45-13.25 | 13.25-15.25 |
Trečiadienis | 7.45-15.25 | 12.30-13.00 | 7.45-13.25 | 13.25-15.25 |
Ketvirtadienis | 7.45-15.25 | 12.30-13.00 | 7.45-13.35 | 13.25-15.25 |
Penktadienis | 7.45-15.35 | 12.30-13.00 | 7.45-13.35 | 13.25-15.25 |
Kontaktai
Telefonas +37068393341
Socialinis pedagogas – tai specialistas, kurio darbo paskirtis yra teikti vaikui socialinę pedagoginę pagalbą, padėti jam geriau adaptuotis visuomenėje, švietimo ar globos įstaigose, kitose socialinėse institucijose vykdančiose ugdymo funkcijas, panaudoti teorines žinias ir jas kūrybiškai perteikti, rengti socialines programas ir projektus, užtikrinti vaikų laisvalaikio veiklos formų įvairovę.(I. Leliūgienė, 2003, „Technologija“, Kaunas)
Tauralaukio progimnazijos socialinės pedagogės pagrindinis darbo tikslas - vaiko gerovė, saugumas siekiant pozityvios integracijos ir socializacijos visuomenėje, skatinant visavertę asmenybės raišką, pilietinę brandą.
Socialinio pedagogo veiklos kryptys
- Vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius, esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo švietimo ir kitose veiklose.
- Konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), progimnazijos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
- Dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus progimnazijoje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas.
- Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais.
- Šviečia progimnazijos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, gimnazijos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas.
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su progimnazijos Vaiko gerovės komisija, savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius.
- Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus progimnazijoje, atsižvelgdamas į konkrečius bendruomenės poreikius bei progimnazijos prioritetus.
- Renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su progimnazijos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;;
- Rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą.