ERASMUS+ KA 2 „NewS–New Skills New Schools–Common Standarts and Skills in Education”

 

Projekto pavadinimas: NewS–New Skills New Schools–Common Standarts and Skills in Education” (“Naujienos – Nauji  įgūdžiai, naujos mokyklos - bendri standartai ir įgūdžiai švietime“)

Projekto tipas: pagal “ERASMUS+” programą, 2 pagrindinį veiksmą – strateginės partnerystės projektas, remiamas ES lėšomis (80 % pradėjus projektą, 20  % - pateikus galutinę ataskaitą).

Projekto partneriai:

  1. Istituto Comprensivo Statale Leonardo Da Vinci - Gianni Rodari, Latina, Italija.
  2. Väliojan koulu, Haapajärvi, Haapajärvi, Suomija.
  3. Szkola Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Jazwinie, Lagiewniki, Lenkija.
  4. Liceul De Arte Vizuale Romulus Ladea, Cluj-Napoca, Rumunija.
  5. CEIP Francisco Fatou, Madridas, Ispanija.
  6. Proto Dimotiko Sholio Malion, Malia, Graikija.

Projekto tikslinė grupė: mokytojai, mokiniai 8-12 m. (pradinių klasių mokiniai) ir mokyklos bendruomenė.

Projekto trukmė: dveji metai: (2017-2019 m. m.)

Projekto veiklą Tauralaukio progimnazijoje koordinuoja anglų k. mokytoja metodininkė Ingrida Lekstutienė.

Projekto santrauka:

Šio projekto tikslas – sukaupti  geriausią ugdymo, mokymo programų metodologijų, privalomųjų dalykų ir jų integravimo su formaliuoju ir  neformaliuoju ugdymu patirtį.  Šios kompetencijos, apimančios žinias ir įgūdžius, būtini XXI amžiuje, nes  apima socialinius ir tarpasmeninius įgūdžius, iniciatyvos jausmą, patirtimi pagrįstą ugdymą, IT raštingumą, daugiakultūrinius gebėjimus, daugiakalbinius  įgūdžius  ir mokymosi mokytis požiūrį. Jie tarpusavyje susiję.  Akcentuojamas kritinis  mąstymas, kūrybiškumas ir problemų sprendimas.  

Remiantis Europos Komisijos ataskaita „Švietimo modernizavimas: investavimas į gebėjimus geresniems socialiniams ir ekonominiams rezultatams“ (2012 m.): Valstybės narės turėtų skatinti verslumo įgūdžius, naudodamiesi naujais ir kūrybingais metodais mokyti ir mokytis iš geriausių mokyklų. Realaus pasaulio patirtis, pagrįsta probleminiu mokymu ir įmonių ryšiais, turėtų būti įtraukta į visas disciplinas ir pritaikyta visiems švietimo lygiams.

Pagrindinis projekto vertinimo įrankis bus „SAT: mokyklos vertinimo įrankis“, matrica (skaičiuojant 168 aprašomuosius rodiklius), specialiai sukurta stebėti mūsų švietimo aplinkos raidą. SAT nėra būdas įvertinti individualius įgūdžius, bet vertinti tinkamas ar netinkamas mokyklos aplinkas, kuriose šie įgūdžiai gali augti. Manoma, kad ši priemonė bus skirta ne tik įvertinti esamus rezultatus, bet ir paskatinti diskusijas (mokyklose ir už jos ribų) apie gebėjimų raidą ir galimą vertinimą formaliojo švietimo kontekste.

Projekto interneto svetainė:

https://neweducationskills.blogspot.com/

Veikla

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
5. 12.15 – 13.00
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.15 – 13.00
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.50 – 15.35
Iki rudens atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.